top of page

5 טיפים שיחסכו לכם הרבה מאוד כסף

השבוע נפגשתי עם זוג מקסים להתחלת תהליך יעוץ לכלכלת משפחה. כשהתחלנו לדבר, אחד המשפטים הראשונים של האישה היה - "רק אל תגידי לי להפסיק לקנות קפה הפוך בכל בוקר". מהר מאוד הרגעתי אותה.. היא יכולה להמשיך לקנות קפה הפוך מתי שתרצה.

אני מאמינה שהתנהלות כלכלית נכונה היא אסטרטגית יותר. אפשר להתנהל נכון ולחסוך הרבה כסף, בלי לוותר על מה שעושה לנו טוב.

בכתבה הזו, אני רוצה לתת לכם 5 טיפים שיחסכו לכם הרבה מאוד כסף.. בלי לוותר על קפה הפוך בכל בוקר.. או כל דבר אחר שעושה לכם טוב. מוכנים?

אל תהיו בת יענה 🙈

הטיפ הכי חשוב שלי אליכם הוא שתוציאו פחות כסף ממה שאתם מכניסים. מה זה אומר? אל תקנו דברים שיכניסו אתכם לחובות! אל תתחייבו להוצאה חודשית על משהו שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם, כי זה יגרור אתכם לחובות והתחייבויות שאתם ממש לא רוצים. אז תפסיקו להיות בת יענה ותוציאו את הראש מהחול. זה הזמן להבין כמה כסף נכנס לחשבון הבנק ולוודא שאתם לא מוציאים יותר ממה שנכנס.. ועל הדרך לתרגל גם דחיית סיפוקים 🙅‍♀️

הכסף נמצא בדברים הגדולים 🤝

היזהרו מקניות בסכומים גדולים, כמו קניית בית חדש או רכב חדש. אלה בדרך כלל הדברים הגדולים שאתם קונים בחיים ולכן אתם צריכים להיות זהירים. מה זה אומר? לפני שאתם מבצעים רכישה כזו, תבדקו טוב טוב מה אתם קונים, תעשו סקר שוק לפני הרכישה, תנהלו משא ומתן נכון וטוב בעצמכם או בעזרת מישהו קרוב שיודע לעשות את זה. ואם אתם לוקחים משכנתא או הלוואה גדולה - בדקו היטב מה התנאים. בעסקאות כאלה, אם עושים אותן נכון, אתם יכולים לחסוך אלפיי שקלים ואפילו יותר.

מרוב עצים לא רואים את היער 🔍

כשאתם עוקבים אחרי ההוצאות שלכם, אל תתמקדו ברכישות הקטנות שאתם עושים, כמו קפה הפוך, מנוי לעיתון בוקר וכו.. זה לא שזה לא חשוב..

העניין הוא שאתם עלולים להתמקד בהם יותר מידי ולפספס את התמונה הגדולה. אז מה כן לעשות? תתמקדו קודם כל ברכישות הגדולות (מהטיפ הקודם), ותראו איך אתם יכולים לחסוך שם כסף, לאחר מכן, תבדקו איזה הוצאות גדולות יש לכם שחוזרות בכל חודש ותתייעלו בהן, ורק לאחר מכן תתמקדו ברכישות הקטנות.

תהנו מהחיים 😎

תוציאו כסף על הדברים שגורמים לכם להנאה בחיים ולא על אלה שלא. הכסף שלנו הוא משאב מוגבל, לאף אחד אין בלי סוף כסף.. אז כל אחד צריך לחשוב מה עושה לו כיף ועל זה להוציא כסף, תוך כדי שהוא מוותר על מה שלא עושה לו כיף. למשל, אם יש מישהו שספורט עושה לו טוב, אז הוא יבחר להוציא את הכסף על בגדי ספורט, ציוד ספורט, מנוי לחדר כושר ואולי על מסעדות הוא יוציא פחות כסף. ויש כאלה שזה בדיוק הפוך אצלם. וזה ממש בסדר! הכי חשוב שתבינו - שבכל בחירה יש גם ויתור.

קחו דקה למחשבה ⏰

חישבו על הרכישות שלכם לפני שאתם מבצעים אותן. קחו לפחות 60 שניות לפני רכישות קטנות ויותר מ- 24 שעות לפני רכישות גדולות. בזמן הזה תחשבו איך תרגישו לגבי הרכישה שלכם, 6 חודשים מרגע הרכישה. האם תהיו שמחים שביצעתם אותה?

זהו חברים, אלה היו הטיפים שלי להרגלי הקניות שלכם. מעניין אותי איזה טיפ אתם הולכים ליישם.


לחסוך כסף, ניהול כסף, כלכלת משפחה


מעניין אתכם לדעת איך לחסוך כסף בכל חודש ולהפסיק לחיות ממשכורת למשכורת? מוזמנים לצפות בהדרכה שהכנתי לכם.

לחצו על התמונה 👈




בהצלחה!!

אני כאן בשבילכם 🌺


מדריך זה נועד למסירת מידע בלבד ואין לראות בו כמתן חוות דעת ו/או ייעוץ מקצועי.

bottom of page